onsdag 6 oktober 2010

nattning, njaeeee

Jag längtade och väntade på att bli barnens favorit, att de skulle tycka om mig har varit jätteviktigt för mig enda sedan jag kom hit. Det som är bra med det är att de oftare lyder det jag säger åt dem att göra. Men det har desto fler nackdelar; de vill ha med mig på i princip allt som de gör. dock så är nattningen värst.
Ikväll såg den ut så här:
Läsa en godnattsaga för Soléne
"Sova" en stund Soléne
Julien skriker efter mig
Läsa en godnattsaga för Julien
"Sova" en stund med Julien
Soléne skriker efter mig
"Sova" en stund med Soléne, efter att ha bedyrat att pappa kommer snart.
Julien skriker efter mig
"Sova" en stund med Julien
Går in på mitt rum och sätter igång datorn
Julien ropar och frågar efter när pappa kommer hem - jag svarar.
Börjar skriva på detta inlägget
Soléne skriker och vill ha vatten
Jag ger henne vatten och går in på mitt rum.

Nu sitter jag här, herregud. Känner mig som en jäkla jojjo. Dock är de så söta när de är så här gosiga så jag trivs ändå konstigt nog, mohaha

1 kommentar: