fredag 15 oktober 2010

typ superglad

Vilken underbar dag. Ja, jag vet att klockan inte ens är ett men jag ingenting kan förstöra mitt humör.
Inte ens en liten kaotisk morgonhändelse satte stopp på mitt leende (för mer än 5 sekunder i alla fall) och så fort jag lämnat av flickan på skolan så gick jag till posten och hämtade mitt paket, som jag förövrigt väntat allt för länge på. Glädje på hög nivå (älska omedvetna rim).
Det var ifrån Henrik och innehöll mycket av de saker jag saknar från knäckebrödslandet, dock skulle jag ljuga om jag sa att det var allt. Resten får jag förhoppningsvis en dos av innan jag kommer tillbaka hit nästa söndag. Eftersom, ja. Jag åker ju till Sverige på onsdag och det känns så sjukt overkligt. Jag kan faktiskt inte ens föreställa mig hur jag kommer reagera när jag möter alla igen, men som alla har märkt (och som till och med vår svensklärare anmärkte på sista lektionen) så har jag väldigt nära till mina känslor så antingen blir jag ju skitglad eller otroligt ledsen. Knäppt.
Folk måste tro att jag har psykiska problem när jag går runt och ler som en dåre för mig själv, men det kan jag ta. Jag är lycklig helt enkelt.

1 kommentar:

  1. JAG VILL VETA VAD SOM VAR I =D du får skicka meddelande på fejjan vetja. puss

    SvaraRadera