söndag 31 oktober 2010

HALLOWEEN!

Åååååh, det var en sån helt underbar dag/kväll/natt/morgon igår/idag. Jag pratar såklart om Halloween-festen. Vi var först hemma hos Ylva och gjorde oss i ordning sen drog vi in till stan och träffade diverse människor och var på typ alla ställen man kunde vara på. Vid 1-tiden åt vi på McDonalds och vid 4 så åt vi pizza. Haha. Jag sov hemma hos Nergs där vi var kanske halv 6-6 eller nåt NY TID. Vi vann ju en timme igår så kvällen var kalaslång. Plus att jag var kalaslång - jag hade på mig klackar för en gångs skull. Det är rätt kul hur mycket uppmärksamhet man får för att man är lång, men ja, alla ser en ju då...

Jag är rätt dålig på att ta foto men när väl Nergs gick lös med den så svämmar bilderna över. Helt sjuka.
De flesta bilderna finns dock på Facebook, så de får ni kolla in där! Filmen är från bussen in.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar