lördag 30 oktober 2010

korkade saker jag gjort de senaste dagarna

Lång rubrik men det förtjänar faktiskt ett helt inlägg. Jag har inte riktigt haft med mig simultanförmågan de senaste dagarna. Fy för alltså. Var ska vi börja?

1. Tappade iPoden i marken så att lampan dog. Nu är det beckmörkt så att jag verkligen måste gissa vilken låt som spelas. *suck*
2. Tappade mobilen i marken så att skalet lossnade, skärmen och tangenterna föll ur.. (?) Den är just nu lagad med tejp.
3. Tänkte spreja skokräm på mina svarta stövlar och sprejar de utomhus - på plattorna. Det var nog det jobbigaste. Men till mitt försvar så måste jag säga att jag först sprejade på mig hand för att se om det var någon färg och när det inte kom någon färg så tänkte jag att det var liksom glansspray eller nåt. JAG VET, ÅH! Det blev världens finaste märke på balkongen. Idag tog jag dock i med hårdhandskarna (och blekningsmedel) så nu är det fint igen. Men snacka om paniken och ångesten som jag hade hela kvällen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar