måndag 25 oktober 2010

bury all your secrets in my skin

Jag avslutar dagen med ett Slipknot citat.
Början av dagen var jobbig som ni kanske förstod men så fort dörren slogs upp och de två trollen sprang emot mig och skrek Saaaraaaaaaaaaah! och kastade sig i min famn så började mitt hjärta slå igen. Den där händelsen gjorde att jag mådde så mycket bättre och nu så känner jag mig helt okej. Jag har gått in i mitt vakuum nu, i den andra världen som jag lever i när jag är i Schweiz. Sverige är så långt borta då, och alla där. Det är på kvällen när jag sätter mig ner och tänker som det blir jobbigt igen. Jag vet det nu och jag är förberedd. Jag vet också om att de nästkommande månaderna kommer att gå väldigt snabbt och att jag snarare än jag tror är hemma igen.

Jag har bestämt mig för några förändringar i mitt rum som jag kommer fixa lite med under dagarna nu och det kommer nog bli kanon. Jag har lite julstämning redan och har redan skapat en spellista på spotify.
Imorgon så ska jag nog köpa ett par ljus som jag kan sätta i mitt rum av den enkla anledningen att jag älskar levande ljus och finns det något mysigare i höstmörkret? Det är bara drygt en månad kvar till första advent och jag längtar till vintern och skidsäsongen!
Men just nu längtar jag mest av allt till Halloween på lördag, det ska bli en hejdundrandes fest har jag bestämt mig för, men jag har dock inte outfiten klar än. Får jobba på det...

För att svara på frågan som de flesta nu ställer sig så: Ja, jag har ätit choklad idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar