måndag 18 oktober 2010

arg som ett bi

Jag är så arg så jag tror att jag ska spricka just nu och jag vet inte vart jag ska bli av. Fan alltså, jag är en relativt lugn människa som oftast gärna sväljer saker istället för att ta upp det och jag skriker inte gärna åt barnen här. Men trycker man på mina knappar alldeles för många gånger så kan jag explodera. Denna gången sitter vi vid matbordet. Jag är själv med barnen och vi har en av deras kompisar på besök. Kompisen vill inte äta och istället så sitter han bredvid och fjantar sig och triggar de andra att sjunga, skrika, klappa händerna, tugga med vidöppen mun etc.Vem är det då jag ska få att sluta? Så fort jag sa till någon så skrattade de andra och tog mig verkligen inte på allvar. Jag ville strypa någon. Att ha barn som inte lyssnar på en när man är arg är något av det mest frustrerande som finns.

Dagen fortsatte i detta spåret och ja, nu är jag faktiskt på bra humör för jag ska till Annie på myskväll. Vi kommer bli ett stort gäng och eftersom jag inte kommer vara här på två veckor sedan så har jag beslutat att min gottehylla ska bli uppäten idag. Jag hoppas att de blir glada då! haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar