måndag 27 september 2010

23

Imorse när jag skulle följa flickan till skolan så var jag tvungen att ha både kofta och min höstjacka. Usch, är hösten redan på väg? Det hoppas jag inte. Blir nog varmare framåt dagen när solen steker som den gör.
Idag ska jag göra lite onödiga saker som att sy igen ett hål och stryka lite. Sen ska jag till min franskakurs som jag fortfarande inte vet om jag tycker om eller inte. Någon som vill byta liv kanske? Nej, men jag trivs största delen av tiden - mer och mer.
Jag måste fortfarande köpa mig en vettig väska, jag får inte ner mina skolböcker. Jag har tänkt den här tanken sen jag kom och jag har ju köpt två väskor under tiden jag varit här men fortfarande ingen som jag kan ha mina böcker i. Så jag går alltid med dem i famnen när jag ska till skolan. Ska försöka hitta en idag, peppar peppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar