måndag 27 september 2010

måndag

Väskletningen gick ju sådär, hittade en helt underbar väska men eftersom det är lite päls på den (och att den är för liten) så ska jag hålla mig i alla fall en vecka till - lönedags - innan jag köper den. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet, men eftersom jag förnekar att hösten är i antågande så får den vänta. Jag kom hem med en ny ring och ett par fina örhängen. Jag älskar ringarna här, det är så grymt utbud av assnygga, stora och hyfsat billiga ringar. Får visa alla mina favoriter någon annan gång.
Det blev desto varmare när solen hade stekt lite så jag kunde gå till skolan i bara en kofta och en sjal men på väg hem var det liiiiiite för kallt. Jag måste lära mig att inte vara så optimistisk, kommer bara bli förkyld då!

Jag är helt chockad över att jag har klarat mig på en halv månadslön hela september, hur sjutton gick det till?! Jag vet ju inte hur mycket pengar jag har kvar nu längre men jag hade så att jag kunde äta ute igår, och det är ju ändå starkt jobbat.
Nu fryser jag till och med, jättejobbigt...

1 kommentar: