måndag 13 september 2010

tiddelipom

Nu har jag både hunnit vara pigg och bli trött igen så jag är precis likadan som imorse.
Det är väl typiskt att när man väl känner att man kan mår riktigt bra så får man ett nervöst sammanbrott som jag idag. Herregud så deppig jag har varit. Det är inte nyttigt någonstans och det gick faktiskt så långt så att jag började fundera på att åka hem på allvar. Dock känner jag mig inte riktigt klar här än så  jag tänker stanna - på obestämd tid. Känner att jag behöver en lite större utmaning än detta jobbet, men gör det bästa av det nu och lever livet samtidigt. Imorgon ska jag luncha med några tjejer, det behövs verkligen (även om jag verkligen får blunda när jag får notan eftersom det är svindyrt med mat här). Jajamen, vad händer mer?
Jag har sett "spunk"-avsnittet med Pippi Långstrump idag - dubbat till franska. Visste ni att Herr Nilsson heter Monsieur Dupont och Lilla Gubben Alfred? Neh, tänkte väl inte det. Men nu vet ni det i alla fall. Mycket nyttig information som jag sitter inne med! Pippi heter förövrigt Fifi Brindacier. Jajamen, detta kan inte bli intressantare. Känner att jag inte har något härligt att tillföra till denna konversationen mellan mina fingrar och mitt huvud längre. Så jag tror att jag tänker kolla på lite Gossip Girl och gå och lägga mig.  

Bisou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar