lördag 11 september 2010

bjuder på en bild från stranden

OKEJ, jag har bestämt mig - ikväll ska jag ut. Au pair all nighter står på schemat och det är bara att hoppa på tåget. Just nu så står 33 tjejer som attending på fejjan så jag tror att det kommer bli riktigt stort. 
Mitt ärr på ena kinden brändes mycket idag och är fortfarande mycket rött (detta trots att jag använde solskyddsfaktor 15). Vi får hoppas att det lägger sig snart. Varför är jag inte ute än? jo, för att tydligen så går man inte ut förren sent här, ska träffa de andra tjejerna vid 21,30 och då är det bara förfesten. Haha, men den festar de ju också i en evighet. :P

Jag sov förresten hela natten med en mygga på rummet - utan att få ett enda myggbett. De tycker verkligen inte om mig och jag vet inte varför men jag känner mig lite... besviken.

1 kommentar:

  1. gilla att det finns gilla-knapp. då gillar jag liksom hela tiden.

    SvaraRadera