söndag 5 september 2010

gårdagen

Oj, sicka problem det var igår. Vi hade bestämt 8.30 vid McDonalds mittemot Lausanne Gare och jag träffar Tess där vid den tiden - de andra dök inte upp. Vi försöker ringa folk och efter 45 min så svarar Monika och ropar: "Just one more beer!" Alltså var hon kvar i Morges. Sandra och hennes vän från Karlstad var också där och ja, vi hade lite mysigt med vin och chips innan vi mötte upp Monika och sen drog lite rundor. Först till Buzz Club och sen till Darling. Där vi gick in framför kön och flirtade lite med vakten - Tess hade glömt sitt leg också. Jajamen, det var en fin kväll men idag mår jag sådär. Mina ben dödar mig!
Senare på kvällen var vi på McDonalds och jag hade 4 franc (28 kronor), en cheeseburgare kostar 2,5 franc, dock ville jag ha någonting mer så jag frågade lite snällt och fick en äppelpaj för 1,5 franc istället för 2. Det hade aldrig hänt i Sverige men ack så glad jag blev.
Bilder kommer här.Den sista är på min pannacotta som tydligen var underbar. Har dock inte hunnit smaka den än...


Nu ska jag gå och lägga mig vid sjön, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar