onsdag 15 september 2010

onsdag

Ännu en dag har gått förbi alldeles för snabbt och jag sjunker tillbaka på kudden och pustar ut. Mamman står i köket och lagar mat samtidigt som hon lyssnar på We no speak americano, känns lite lustigt eftersom jag verkligen förknippar den låten med studentveckan! Jag har fått några pluspoäng idag genom att bland annat göra "glass" till barnen. Mamman är ju väldigt noggrann med att allt de äter ska vara nyttigt, och med tanke på att de får yoghurt efter maten så gjorde jag stoppade jag Schweizs svar på Danino (?) i frysen. De kommer bli superglada.
Jag har även pratat med mina vänner här i Schweiz och vi ska mötas på en restaurang nu på tisdag för en liten födelsedagsmiddag i min ära.

Ett paket från min familj kom med posten idag, med lite fina födelsedagspresenter. Då blev jag väldigt glad, jag vet att jag är väldigt gammaldags men det finns inget bättre än att få post!
Bara för att ni inte ska glömma mig där hemma så bjuder jag på en bild där jag är lika snygg som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar