måndag 13 september 2010

5,33

Hej, jag heter Sarah och jag är världens segaste person.
Igår blev det ett oplanerat möte och en långfika på starbucks (efter ett antal avsnitt gossip girl och sol).
I förrgår var det som hela kalaset hände. Otroligt roligt dock och jag orkar inte dra allt. Rubriken syftar på att det var då (5,33) som jag tog tåget hemåt igen. Vi var VIP och gick före i kön på alla ställen vi skulle till, blev bjudna på drinkar och shots och hade en underbart lyckad kväll. Bilder från mig och andra hittas på facebook. Jag mötte även en annan au pair tjej som bor en busshållplats ifrån mig - otippat!

Just nu sitter jag och storgäspar hela tiden och håller hela tiden på att nicka till. Men nehedå, jag ska ju gå och rösta idag - det är Sandra som tjatar och då får hon ju faktiskt hämta upp mig så att vi kan åka tillsammans. Jajamen, dagen bjuder också på en franska lektion, vars läxa jag inte hunnit bry mig om än så den ska också göras lite snabbt nu.
Hallonen är slut.
Jag är trött.
På tisdag har jag varit här i en månad, då har halva tiden gått innan jag kommer hem en runda. Räkna med ett längre inlägg om det på tisdag.
Jag fyller snart år.
Jag fick en ny mobil som läser upp namnet på den som ringer när någon ringer, underbart tidsfördriv!
Jag ska börja på en salsakurs.
Det artar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar