fredag 10 september 2010

fredag

Idag är det fredag, woho! Jag ska stanna hemma ikväll. Jag är så trött så det finns inte men eftersom solen skiner så är det helt okej. Jag jobbar på min bränna, eftersom jag inte vill vara blek hela höst,vinter,vår. Imorgon blir det förmodligen heldag på stranden och ikväll så ska jag göra två grönsakspajer. Ja, vad mer? Jag trivs helt enkelt.

Det var någonting jag skulle säga.. hmmm just det.
Det här med sol och solglasögon är verkligen ett problem när man bor i lägenhet. Jag är van vid att man sätter på sig solglasögonen direkt när man går utanför dörren, men då befinner jag mig i en mörk trappuppgång, och ofta så kommer jag inte på att jag har glömt mina solglasögon förren jag redan är ute och upptäcker att det är sol (och då orkar jag inte åka upp till 3e våningen igen för att hämta solglasögonen).
JA, det är ett problem!

1 kommentar: