tisdag 28 september 2010

lejonman


Nu precis borstade jag igenom mitt hår. Det händer inte särskilt ofta eftersom de ostyriga lockarna som jag trivs med då dras ut och blir långt och ja, det är hemskt. Men jag kände att en dread var på väg och då är det dags igen. Ändå skillnaden är att denna gången så tog jag bilder, så detta är för er som inte ofta har sett mitt hår nedsläppt (det händer i princip enbart när jag går ut eller när jag vill vara extra fin) och för er som inte tror att mitt hår kan växa så här mycket. Det har växt som ogräs i princip sedan jag kom hit. Jag är dock nyduschad och osminkad så ja, det blir lite konstigt. och ja, jag ler inte med ögonen på den första bilden men jag är så sjukt trött och det var det bästa jag kunde åstadkomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar