torsdag 30 september 2010

koffeinkick på olika sätt

Jag är så grymt nyfiken att det finns inte, därför vet jag inte om det egentligen är så genomtänkt när de skickar iväg mig till affären för att göra de vanliga inköpen. Något litet och intressant slinker alltid ner i korgen. Idag så hittade jag dess tuggummin. Med energismak! Vad sjutton är det?! Om man läser på innehållsförteckningen så innehåller den bland annat koffein så jag blev sjukt nyfiken. En annan smak de hade var också white fruits, och hur många frukter vet ni som är vita? Jag vet inte ens om jag kan komma på en enda.
Jag har inte hunnit testa mina nya koffeinkickar än och nu ska jag äta lite lunch innan lektionen så jag får återkomma om den saken. Tyckte bara att det var sjukt kul och jättenödvändig information för den mängd människor som läser min blogg (som förövrigt har vuxit sig till en rätt stor skara.) aja.

En av läxorna till idag var att kolla på en bild där det sitter tre män ihop och två kvinnor ihop med en man (vid ett bord alltså, inte bokstavligt talat ihop...) och sedan fantisera om var de kommer ifrån, vad de gör där och vad de pratar om. Jag flummar såklart ut åt helt fel håll men men, huvudsaken är ju att det är på franska, right? haha. Jag är på bra humör idag, ska ju träffa vänner ikväll också. Dagarna går fort, veckorna snabbare och det pirrar redan i kroppen på mig.

edit: Det smakade Redbull = Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar