tisdag 14 september 2010

förlåt

Okej, anledningen till det förra egentligen helt meningslösa inlägget var att jag kände att jag ville skriva någonting men, ja. Låten är ju faktiskt bra. Dagen har artat sig väldigt bra. Har gjort plommonpaj (som jag för övrigt blev väldigt nöjd med), tvättat, städat lite och sen mötte jag Sandra och shoppade lite. Jag köpte ett par tröjor och en födelsedagspresent till mig själv som jag till och med fick inslagen. Tänkte att jag får ha några paket att öppna när jag fyller år nästa vecka, haha. Senare träffade jag Cecilia och vi åt och snackade lite. Sen gick vi till Migros och anmälde oss till Salsa débutant, varje tisdag i tio veckor - kommer bli så otroligt kul och nu finns det ingen återvändo. Men visst blir man lite sugen när man ser alla salsaklubbarna i stan - snart kommer jag också kunna virvla runt där.

Jag kom nyss innanför dörren och tog in posten när jag, hör och häpna, hade fått ett brev. Det var från kära Anna (och lite Helena på ett hörn) hela vägen ifrån Australien. Jag blev superglad. Ska gå ner på stan imorgon och köpa lite fint brevpapper så att jag kan svara på brevet. Det var daterat den 9e september och det är ju faktiskt bara 5 dagar sedan så posten har allt varit snabba den senaste veckan. haha.
Nyss ringde också Helena ifrån handelsföreningen och undrade om jag hade möjlighet att gå modell den 25e september, det gjorde mig också glad (fick dock tacka nej eftersom jag som ni säkert förstår befinner mig i landet schweizernöt). Nu ska jag sätta mig lite med läxan innan barnen kommer hem - for the record så borde de redan vara här... hmmmm, men men. Mer tid för mig själv. Woho!
Ja, så humöret idag har varit tusen gånger bättre idag än igår och om man ska jämföra så ja, verkligen dag och natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar