lördag 18 september 2010

trött

Tänk så kul man kan ha med en kamera i en bil...

Åh fy i helskotta vad sjukt trött jag är nu. Gårdagen var underbart rolig då vi började med att äta på Mandora och sen gick vidare till en karaokebar och sedan till Darlings. Det var ett annat svenskt gäng där också men det var ändå vårt stora gäng som gjorde så hela lokalen svängde. Gratis drinkar är ju inte heller helt fel! Såå, tåget hem vid halv sex och upp vid 10 - jag har ju mått bättre. Men men, på det direkt och jag var faktiskt på barnteater idag. Jag somnade dock, och det kanske inte är det bästa betyget. Det var någon konstig form av Rödluvan men den var inte alls som sagan. Till exempel så tvingade vargen på Rödluvan en gul luva och började kalla henne för Gulluvan istället. Knasigt.
Och ikväll är jag barnvakt, jag får i alla fall försöka hålla mig vaken.
Jag är ledigt både imorgon och måndag eftersom det är en heldag på måndag (tydligen någon hyllning till bankerna...) och just nu vill jag bara sova.

1 kommentar:

  1. Verkar som du lever livet i Schweiz. Skitsnygg header btw!

    SvaraRadera