torsdag 16 september 2010

Kultur

Nu har jag varit utan musiken alldeles för länge känner jag. Jag har inte sjungit ordentligt på evigheter och jag saknar det verkligen! Detsamma gäller dans och teater - ni anar inte hur frustrerande det är! Snart börjar salsan i alla fall och det ska bli så sjukt roligt! Funderar på att börja i någon kör också men var sjutton kan man hitta det någonstans?!
Jag längtar tills jag får låtarna från inspelningen som skedde i början av sommaren, ingen har rört dem på hela lovet så nu hoppas jag på att Janne och Erik håller på för fullt med redigeringen. Sen kanske jag lägger upp dem, beroende på hur nöjd jag själv är... ;) Det var sjukt kul i alla fall, men det tog oändligt med tid så det var bara 3 som är klara eller ja, som allt material är inspelat till.

Jag är på språng nu, ska iväg på ett au pair-möte i svenska kyrkan. Jag har dock en förmåga att aldrig vara i tid, det börjar om 25 minuter och jag är fortfarande här... Vad är felet i den meningen?

Jag drömde världens sjukaste dröm inatt som handlade om en blandning mellan True Blood och Vampire Diaries, det var i alla fall mycket blod och knivar inblandade så det var inte alls kul.

Morgondagen  kommer bli underbar!

1 kommentar:

  1. jag längtar också sjukt mycket efter låtarna! får hoppas de är klara snart. :O

    SvaraRadera