onsdag 22 september 2010

Jag vet att jag inte skrivit på hela dagen idag så det får väl bli ett litet inlägg idag också. Idag var vi på en fest på skolan, en stor tillställning med häst+åsna, mat och dryck (allt gratis förstås). Varför denna festen hölls har jag fortfarande ingen aning om men gratis är ju alltid gott.
På lördag så ska det vara en stor fest här i lägenheten och jag är då ansvarig för pannacotta och chokladmuffins. Till muffinsarna så har jag fått ett recept på franska som jag ska försöka översätta så att allting blir bra. Får väl återkomma med den saken.
Jag har också fått reda på att den 25e oktober så åker jag och familjen till Saint-Tropez. Och med tanken på att jag är hemma i Sverige 20-24e så blir det ju ett par kanonveckor måste jag ju säga!

Gårdagen var faktiskt jättebra, restaurangen var helt underbar och inte särskilt dyrt. Trevliga människor också.

Jag har sett ännu mer Gossip Girl idag, och ska nog se ett till innan jag går och lägger mig. Jag har ett hemskt beroende.

1 kommentar: