onsdag 1 september 2010

rosa bläckfiskar

Vilken otroligt härlig dag det har varit idag. Tiden har flugit iväg och jag har känt mig allmänt bra.
Träffade Sandra strax efter lunch, hon kom ju från Sverige igår och hon hade med sig en hel godispåse till mig. Det gjorde min dag. Fiskar, sura flaskor och rosa bläckfiskar. Ja, jag är ett litet barn men jag älskar rosa bläckfiskar, det är mitt favoritgodis och också det jag saknar mest i matväg (förutom baconost, kaviar, köttfärs och skinka). Haha. Ikväll så ska jag, Julien och pappan på konsert - klassisk musik. Man klär upp sig väldigt mycket här vid sådana tillfällen och det ska bli trevligt. Fin dag.

1 kommentar:

  1. När vi bodde i Belgien var det Bullens korv och Ostbågar som låg topp haha!
    Det verkar som att du har det jättebra där borta! Kram Bea

    SvaraRadera