tisdag 28 september 2010

comme de l'herbe après la pluie

Det är inte lätt att vara jag, och särskilt inte när detta jaget är en väldigt förvirrad liten flicka (tjej, kvinna etc. vet inte ens vad jag är längre) med alldeles för många tankar i sitt huvud. Jag vet inte hur många gånger jag nu har glömt att duka fram frukostsakerna innan jag går och lägger mig, för att inte tala om att stänga av internetet. Nu har jag gjort mig själv stolt och skrivit en lapp som jag har satt upp på insidan av dörren. Kanonbra, i alla fall i teorin - praktiken visas ikväll när jag kommer hem ifrån... vad var det nu? Ni vet, det jag tjatat om så mycket den senaste tiden... Nej, jag kommer inte på det. Eller vänta, nu kommer det tillbaka lite igen: S, hmmm. Sarah? A ja, det måste ju vara Sarah... L Saltgurka? SA. JA SALSA SÅKLART! 
Ja, jag är lite överflummig men jag är glad i alla fall. Nu måste jag gå och kolla till min pumpasoppa.

Bisous

2 kommentarer:

  1. hahahhahahahahhahahahahahhaa

    SvaraRadera
  2. hah älskling. när jag läste detta tänkte jag mig dig sittandes bredvid mig och prata till mig som om jag va troya, och sedan ditt härliga skratt efter det. PUSS

    SvaraRadera