torsdag 9 september 2010

Idag är det torsdag...

Ni anar inte hur länge den meningen har stått där. Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva och det vet jag fortfarande inte riktigt.
Jag är ledsen för att min väska gick sönder, den som jag har och har haft vid nästan varenda utgång sen jag började gå ut. Jag ska lämna in den till en skomakare för att se om han kan fixa den annars vet jag verkligen inte vad jag ska göra, blir superdeppig.

Jag kan berätta att min hy konstigt nog har blivit fantastisk här. Det beror förmodligen på att jag inte sminkar mig alls om dagarna utan bara när jag ska ut. Det är helt okej! 

Mer roliga saker att berätta? Naje, inte än i alla fall. Jag har ju inte gjort någonting dessa kvällar på grund av att jag inte mått bra och vet ni varför? EN VISDOMSTAND. Herregud, att ingenting kan gå enkelt... Vi får hoppas att den får plats och att allt förblir okomplicerat för jag orkar inte med något annat.

Jajamen, idag tvättar jag. Har även varit på tågstationen och checkat in föräldrarnas bagage. De åker ju till Turkiet imorgon, då kommer morföräldrarna och ska hålla mig sällskap. Cedrine bad mig göra min grönsakspaj igen till dem - woho! Den var verkligen omtyckt! (= lite gladare Sarah). Nej, allt är lite vemodigt just nu men förhoppningsvis träffar jag lite nya vänner ikväll på au pair-träffen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar