onsdag 29 september 2010

onsdag

Onsdagen är utan tvekan veckans mest hektiska dag. Jag springer hit och dit i alla dessa backar och jag har ont i mina ben nu. Dagen börjar hyfsat overkill då jag ska följa flickan till skolan men hon vill inte lämna sin mamma etc, så mamman kör oss för att slippa gråt och tandagnissel. När jag kommer tillbaka hem så stryker jag och fixar lite med tvätt. Ser även något avsnitt av GG och sen tar farten vid. Av någon anledning så har de ingen skola på onsdagseftermiddagar utan istället en massa aktiviteter. Pojken och jag begav oss till fotbollen, eftersom han inte vågar vara där själv. Underbar tur att det var strålande väder, annars vet jag inte hur jag hade tillbringat de nästkommande 100 minuterna. Sandra beslöt sig också för att hälsa på mig vid sidan av fotbollsplanen, och det var härligt. Vet inte riktigt hur jag hade fördrivit den tiden annars... Sen hämtade mamman oss och skjutsade pojken till en vän (han kommer inte hem förren runt 20, wonderful!), flickan hade danslektion och jag fick gå dit efter halva och titta på när hon dansade, annars ville hon inte stanna kvar. Sen gick vi hem och ja, nu sitter jag här och väntar på att hennes vän ska bli klar med läxorna (han bor i lägenheten över oss) så att jag kan spendera lite qualitytime med Gossip Girl igen. Sen blir det bad och dusch, och kvällsmat sen lägger jag barnen och ja, jag kan göra något annat intressant.

Lönen kommer denna veckan och jag har redan spanat in lite intressanta saker, mohaha. Undrar bara hur jag ska få hem alla saker sen till sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar