torsdag 9 september 2010

ÅÅÅH!

Jag har hittat min favoritaffär i hela Lausanne (tror jag), det är en som säljer massor av bohemsaker och inredningssakerna ska vi inte prata om så underbara de är. Jag är helt i extas. Dock lugnade jag ner mig lite och köpte bara en fin liten väska. Jag vet att det egentligen var helt onödigt (jag har fortfarande inte en väska som jag får ner mina skolböcker i), men titta. Den är fin. Jag kommer gå tillbaka dit snart för jag har redan spanat in massor av saker. Den sista bilden är till för att visa att detta inte är en modeblogg, utan bara en galen Sarah. + att min webcam är jättedålig men ack så praktisk när det kommer till sånt här. Ni kan också se min falukorvsfläta.

1 kommentar:

  1. ÅÅÅH VAD JAG ÄR AVIS PÅ DEN VÄSKAN!!
    Jag vill bestämt ha min födelsedagspresent därifrån ;) haha.

    SvaraRadera