tisdag 30 november 2010

akrylnaglar!

Idag har bjudit på mycket saker, lite städning, shopping, gossip girl och ja, akrylnaglar. Det är andra gången jag gör någonting själv som andra egentligen brukar göra åt mig i Sverige, man måste ju alltid testa! Jag var ju beroende av mina fiffiga och glittrande akrylnaglar hela vintern och våren (och stora delar av sommaren) så jag har såklart tyckt att det var jobbigt att helt plötsligt ha naglar som kunde brytas... Men nu har jag testat på det själv, jajamen. Jag satt här och pillade vid mitt skrivbord och nu ser det riktigt hyfsat ut också (med tanke på vem som gjort dem).
Jag tror förresten att jag skippar salsan idag, jag är inte så sugen på att snurra rundor om inte Sandra är med, och hon vågade inte bege sig ut på vägarna ikväll eftersom det kanske skulle bli snö uppe på hennes berg. haha.
Men nog tjatat, titta nu på mina naglar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar