söndag 21 november 2010

söndagstankar

Ännu en vecka har nu gått förbi och jag måste säga att det går snabbare och snabbare. Imorgon är det prick en månad tills jag kommer hem och hela december kommer bli underbar. Första helgen så kommer min familj hit och jag längtar efter att jag ska visa dem runt i staden. Andra helgen så är jag i London, hur underbart är inte det? Tredje helgen ska vi försöka åka mycket skidor för på måndagen efter så åker jag till Sverige och stanna där i nästan två veckor. Det finns knappt ord för min längtan.

Igår så var vi ute. Först hos Johannas pojkvän för lite vin och sedan in till en klubbig bar där vi hade bord, senare gick vi till Buzz och dansade tills vi stupade. Bokstavligt talat. Det var en asrolig kväll och jag tackar alla för den! Jag kom hem i hyfsad tid; lite efter 4 men sen satt jag uppe till över 6 och chattade på Facebook, hur knasigt är inte det?
Nu är jag död däremot och jag väntar på att mina vänner ska vakna så att jag kan få äta en flottig pizza på Manora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar