söndag 14 november 2010

vilken kväll!

haha, det känns som om jag säger det om varje utekväll men nästan varje gång är asrolig. Inatt gick jag ut när föräldrarna kom hem och möttes då av ett par glada Sandra och Annie. Vi var hemma hos Annies pojkvän först och drack vin och sen tog vi taxi till Darling. Vilket egentligen bara var ren lathet, men det var rätt gött ändå. Sen blev det Ödlan och Biet. hahaha, nej, jag är trött. Buzz har förövrigt underbara jordgubbsshots. Jag sov hos Sandra och där ramlade vi in runt 8 på morgonen, men det var en toppenkväll. Dooooock så hade jag mina klackar på mig så mina fötter dödar mig idag.
 
 Jäkligt snygga bilder blev det också, tror nästan att jag har de snyggaste kompisarna i världen.
Fler bilder kommer nog senare.

Just nu så sitter jag i Sandras svarta långklänning och är nyduschad. Jag funderar även på om jag ska åka in till stan idag eller inte...

1 kommentar:

  1. Gillas sååå mkt att ni kom hit och hade vin/ödla stund!
    Pussar!

    SvaraRadera