lördag 20 november 2010

skojakt

åååh, jag har varit på skojakt alldeles för länge nu. Jag ville ha ett till par snygga, höga boots och har kollat i hela Lausanne. Men näpp, inga vettiga alls. Så jag beställde ifrån Nelly.com idag. Eftersom min underbara familj kommer första helgen av december så kommer de ta med sig dessa till mig om jag ber riktigt snällt. Jag ser så mycket framemot den helgen! mihi. De är 13 cm höga, vilket kommer göra mig till den längsta kvinnan i Schweiz (eller nåt). Har jag berättat att nästan alla människor här är jättekorta? Inklusive killarna. Jag förstår varför alla tycker att våra svenskar killar är så snygga när man jämför med dessa... som en tjej sa till mig: De är ju sådana vikingar! hahaha, jaja. Fina skor eller hur?

Matsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

3 kommentarer:

  1. bajsrumpskitgrymtasapsnygga! kul att du har sånna. och att jag har sånna. och att bella har sånna. och att sara har sånna. vi kan bli typ powerpuffpinglorna, när det gäller skorna då alltså. PUSS , älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. och att jag är den enda i Schweiz som har dem! :D möhöhöhöhö <3

    SvaraRadera
  3. Snygga skor Sarah ;-) påminner lite om Acne boots.
    Varma hälsningar från den som gillar skor....du vet vem...eller hur? :-)

    SvaraRadera