lördag 13 november 2010

en dag på stan

Nu är jag hemma igen efter en supermysig dag på stan där vi gjorde allt ifrån äta lunch, shoppa åt oss och åt andra, kolla second-hand och göra strumpdjur. Ja, nästa helg kan man hämta ut sin så jag ska nog göra det då. Han var ju så söt. hahha. Varje gång jag är i den här jävla second hand-affären i Flon så köper jag alltid något impulsivt. Förra gången köpte jag en resväska, denna gången ett par PJÄXOR. Fattar ni? De är så jävla snygga, helt lila med gula spännen och färgglada inuti. Dock så kommer de nog bara hålla denna säsongen men vad gör det när jag bara betalade 6 franc för dem (42 kronor). Lycka!

Jag kaaaanske kan gå ut ikväll också, eftersom mamman har så ont i sin fot som hon bröt för ett år sedan. Hoppashoppashoppas! Nej, fy vad elak jag är. hahah. Köpte dock ännu en julklapp också, och såg en som jag ska fundera lite mer på. Just nu så känns allting väldigt bra igen, det trivs jag massvis med.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar