tisdag 23 november 2010

är det verkligen tisdag?

Det är något seriöst fel på mig idag. Jag tänkte skriva som rubrik "Jävla måndag!" men sen kom jag på att eftersom jag ska på salsan nu ikväll så måste det ju vara tisdag. Virrigt värre.
Idag bakade jag faktiskt scones men bakade in müsli, quinoamüsli och färskt granatäpple. Allt för nyttighetens skull! Idag har det haglat i princip hela dagen. Jag bor en "våning" över sjön så här regnade det först och sen började det hagla lite smått. När jag pratade med Sandra (som bor uppe i bergen) så sa hon att de hade massvis med snö. Känns konstigt att man nästan är på samma ställe men så olika väder, haha.

Det enda positiva med att det regnar här nere är att det i så fall snöar i backen. Snart ska vi bege oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar