fredag 26 november 2010

var jag har varit hela dagen

Det har varit en fin dag idag.
Jag har hyrt mina fina skidor och det roligaste var att jag fick hjälp av 4 pers, varav ingen pratade engelska. Mina franskakunskaper är nu grymmast i världen. Nä, men det fixade jag faktiskt bra! Nu är vi supertaggade på skidpremiären på söndag! Jag typ hoppar rundor hela tiden, haha.

Morotskakan blev extremt omtyckt och folk hade tydligen trott att den var köpt på ett bageri (= duktigt Sarah!). Jag har fått dela ut recept och översätta till engelska, men beröm slår aldrig fel.

Jag är egentligen inte barnvakt ikväll, jag fick reda på det innan idag. Men eftersom mina fina vänner ska äta en lyxig födelsedagsmiddag där jag enbart skulle ha råd med riset (pengarna gick ju till skidorna, som sagt) så kände jag att jag hellre stannade inne. Jag ångrar mig lite och det rycker lite i mig, men jag ska vara taggad inför imorgon och ja, en vit helg har ju ingen mått dåligt av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar