tisdag 23 november 2010

Nu sitter jag här, framför datorn och har ingenting att göra. Allting gjorde jag konstigt nog jättesnabbt och nu vet jag inte vad jag ska göra längre.
Jag borde ta mig till affären, men eftersom det spöregnar så väntar jag med det.
Tänkte ställa mig och stryka lite hade jag tänkt... Sen kanske jag borde göra en omgång scones och frysa in, det är ju underbart att äta på morgonen efter joggingturen.
Men titta, nu har jag ju dagen planerad...

Det roligaste hände i förra veckan; jag hade gjort en mängd av mina bästa kycklingwraps som jag tänkte frysa in och äta till lunch i några dagar, för att vara säker på att jag får riktig mat. Jag lämnade de framme för att svalna när jag gick till min lektion och skrev en lapp om att jag ska lägga de i frysen sen. När jag kom hem så var de uppätna. De älskade dem! Då hade jag ingen mat kvar för mig själv, det var lite deppigt. Det roligaste av allt var att jag inte använde något recept utan bara lekte med saker, lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar