fredag 5 november 2010

Jag skrev inte särskilt mycket igår - jag vet. Men jag hade fullt upp.
På min franskalektion så hade jag ett prov och det gick nog bra faktiskt. Jag hade lite ångest över det här provet innan, jag menar, det är inte precis som att jag pluggade jättemycket när jag gick i skolan men jag var tjurig över att jag skulle vara tvungen att plugga när jag var i Schweiz. Då säger min kära mamma att resultatet inte räknas, det är bara för mig själv. Ja, hon hade rätt. Så vad gör man om man heter Sarah och anstränger sig halvt? Man pluggar inte. Men jag svarade på allt ändå så vi får se resultatet senare.

Idag ska jag bara göra lite normala saker som stryka, tvätta och handla lite. Helt okej.

my arms won't free you and my heart won't try

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar