torsdag 11 november 2010

reason plays no part

Jag satte mig ner för att skriva ett normalt blogginlägg men kommer faktiskt inte på vad jag ska skriva. Jag ska strax rusa iväg till min lektion i franska och sen är det luciaövning ikväll.
Till lunch åt jag faktiskt, håll i hatten: KESO. Herregud, det enda minnet jag har ifrån keso är från att Knese i min förra klass åt jättemycket typ hela tiden. hahha, jag kände mig extremt nyttig. Fick ett underbart 3 sidors brev ifrån Anna idag också, jag blev sååååå glad. Jag saknar mina små nissar i Sverige faktiskt inklusive de som för närvarande befinner sig i Australien.
Just nu befinner jag mig i fruktansvärd hemlängtan, värre än det var när jag åkte hit och värre än när jag kom hit andra gången (och då var det riktigt jobbigt). Jag vet inte riktigt varför. Julbiljetterna är bokade och jag flyger hemåt redan den 20e december. Två dagar mindre på min lista vilket gör att vi är nere i 39 nu va? Borde vara något sådant. Usch.
Jag har blivit helt beroende av Glee också, men det är så sjukt bra. Jag önskar att vi hade haft en showkör på min skola också, det hade varit helt underbart ju!
Shiiiit, nu måste jag springa till bussen. Bokstavligt talat!

1 kommentar:

  1. Det är jobbigt detdär men vi tar oss igenom det också vetdu och rätt som det är så sitter vi där i december och ska flyga hem närsomhelst! :) Tills dess får vi ta oss i kragen och dansa lite salsa på någon klubb här tycker jag ;) ses ikväll fining!

    SvaraRadera