söndag 7 november 2010

hahah, vilken otippad dag!
Jag ringer mamma för att påminna henne om att boka mina flygbiljetter till Sverige över julen, som förövrigt är svinigt dyra, och hon berättar då att mitt kort är spärrat och att det kommit ett brev hem med ett nytt kort. Mitt gamla svenska (som jag har här) är nu spärrad. VAFAN!?

Även lite resor blev planerade (men inte bokade); Amsterdam i Januari och Ibiza i Maj. Vad sägs om det? NICE!

Nu ska jag titta på en klassiker som heter The way we were, mest för att jag är sugen på lite romantik. höhö.

Idag var det så underbart klart på andra sidan sjön att jag förbannade mig själv tusen gånger för att jag inte tog med mig kameran. Så underbart vackert med all snö som har lagt sig på bergen. Hoppas att det är kvar imorgon!

2 kommentarer:

  1. JAJAJJAJJAAAAJJJAAAAA Vi ska DIT!!!
    VillVillVillvill!!!!
    Vi maste boka snart, kolla upp london snart med <3 snälla =)
    Pusspuss

    SvaraRadera