fredag 12 november 2010

jag har tränat!!!

Herregud! Jag är så otroligt stolt över mig själv. Idag har jag varit ute och joggat! Eller, rättare sagt, efter jag lämnat barnen så joggade jag tillbaka. Det är inte en lång bit, men tillräckligt lång för att jag innan hade delat upp den i tre delar för att se hur långt jag klarade mig. Jag klarade hela på första försöket. Nu måste jag tillägga att jag är extremt otränad och det är inte mycket motion som jag fått den senaste tiden förutom salsan och att springa upp och ner i trappor. Jag har aldrig klarat av att springa en längre sträcka utan att få sådan otrolig håll att jag tror att jag ska dö men idag kom den inte ens nära. åååååh, jag var så glad att jag till och med ringde mamma för att berätta. Det är konstigt vad en så liten sak kan göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar