fredag 5 november 2010

klantighet

åååååååååh, jag blir galen på mig själv. Jag är utan tvekan den klantigaste människan i världen och jag hatar mig själv för det. Hittills i Schweiz så har mina konstiga upptåg bara klantat till det för mig själv och familjen här hemma. Idag var det dags för Sarah failar på Migros (deras motsvarighet till Maxi typ):
Jag älskar julen och ser så grymt mycket framemot allt som har med det att göra. Idag var jag på Migros och såg underbara plåtlådor i alla olika storlekar stå staplade på ett bord. Såklart så börjar jag pilla, lyfta och undersöka och när jag sätter ner en av lådorna igen så BOM! den stöter till den bredvid, som stöter till den bredvid etc och kan ni tänka er ljudet när ett tiotal plåtlådor slår i golvet direkt efter varandra? De kunde liksom inte slå ner samtidigt utan det lät som om jag rev hela stället! Jag trodde jag skulle dö. Jag svor tyst för mig själv och började plocka de jobbiga lådorna. Jag hade tur och ingen ur personalen kom, men jag hade tillräckligt många blickar på mig ändå. Varför ska jag alltid vara så nyfiken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar