onsdag 17 november 2010

onsdag

Som ni kanske märkte igår så gick jag och lade mig alldeles för sent igår (trots att det var värt det) och ja, det är för sent av den enkla anledningen att jag börjar jobba 7.15...
Tänkte berätta lite om hur dagen ser ut:

Bre mackor åt barnen för frukost + sitta med dem när de äter frukost
Följa Solène till skolan
Jogga en runda
Äta frukost+duscha etc
Gå till affären och handla
Laga lunch
12.00 - hämta barnen på skolan
Leka lite med dem, men eftersom de har en kompis idag så behövs det nog inte så mycket
16.00 - följa med Solène till dansen och sitta utanför och halvsova.
Gosa lite med dem, fixa middag
Förmodligen lägga dem också eftersom mamman har lunginflammation.

Sen ska jag kolla på en film tänkte jag.

Jag hatar onsdagar!

1 kommentar:

  1. sjukt duktigt av dig att springa varje morgon! betydligt bättre än en annan... ;)

    SvaraRadera