lördag 27 november 2010

väntan

Just nu så sitter jag och väntar på att föräldrarna ska komma hem så att jag kan åka härifrån. Jag måste tillbaka snart igen eftersom jag ska vara barnvakt ikväll men de är ute och köper julklappar just nu. Vi har hunnit lägga ett 200-bitars pussel, leka med lera och äta mat så snart borde de nog vara hemma. Jag ska ju iväg till Annie med de andra tjejerna och baka. Eftersom jag inte kan vara med ikväll så vill jag gärna vara med så länge som möjligt.

Det snöööööar otroligt mycket här nu. Solène berättade att det var första gången det snöat i Pully sedan de flyttat hit. Det är helt sjukt. Det har redan hunnit komma typ 7 cm och mer kommer det bli! Jag får äntligen använda min varmavarma vintermössa. Men måste laga den lite snabbt först.
wohoooooo, JUL, NU KOMMER JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar