fredag 12 november 2010

myssss

jajaaaaaaaaaa, vad ska man egentligen göra med sitt liv?
Anar ni hur många gånger den tanken dyker upp i mitt huvud? Nästan hela tiden.
Jag hatar att det regnar och blåser för jag måste gå till affären och jag har fortfarande blött hår efter duschen imorse (efter springturen, höhö). blääääää
Just nu funderar jag på hur jag ska få pengarna att räcka till slutet av månaden. Jag vet inte ens varför jag tänker så nu när jag inte ens har gjort av med 100 franc än så länge.
Helst av allt vill jag bli frisk NU.

Jag har blivit en serienörd sen jag kom hit, just nu följer jag: Gossip Girl, The Vampire Diaries, Desperate Housewives, Entourage, Glee och ja, True Blood (när nu det börjar sändas igen). Liiiite illa, men då har jag i alla fall saker att göra, haha.
Barnvakt ikväll, juuuuuuuuuuuuppi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar