onsdag 24 november 2010

aldrig mer!

Fyfaaaaan vilken eftermiddag. Jag mår skit och 13 skrikande ungar gjorde inte direkt saken värre. Jag ska nog hoppa över allt som heter barnkalas för mina barn. eller nä, jag hoppas på att ha en au pair som jag kan utnyttja då också. höhö.
Det var en liten kille som jag tyckte så oerhört synd om. Först så får han inget godis från piñatan, sen ramlar han och skrapar upp händer och knän, sen smäller hans ballong och sen blir han hämtad sist av alla. Golle.

Jag skulle egentligen ut med mina tyskar idag men jag mår verkligen dåligt så jag ska nog bara ligga inne, titta på en film och äta pringles. Jag har laddat ner P.S I love you och har köpt sourcream&onion. Min kväll kommer bli perfekt.
MEN, för måste jag stå ut med två timmar till innan barnen sover.

Kolla in tårtan!

2 kommentarer:

  1. Gumman jag är med sjuk! Halsont och seg i kroppen...
    Usch och fy säger jag bara till de... Vi kanske kan ha film istället för utgång på fredag? PUSS

    SvaraRadera